24. okt. 2008

Na sprehodu

Swapkam* rada. Zato sem se na Otoku zakladov že tretjič prijavila na swap voščilnic z enakim motivom. Pri tem vsaka izmed sodelujočih ustvarjalk dobi za osnovo enak motiv. Prvič je bila to pobarvana ptička (ko sem se iz navdušenja na isti swap prijavila kar dvakrat), drugič je šlo za odtis štampiljke Sarah Kay s piščančki, tretjič pa za odtis Sarah Kay na sprehodu.

Kakšen izziv in kakšno vznemirjenje, ko iz roke v roko prelagaš motiv, se skušaš prepustiti, da te nagovori, in prisluhneš njegovi zgodbi. Včasih traja kak dan, včasih malo več ...Tokrat je šlo kot blisk:) In nastala je voščilnica za Zupanc.


V dneh, ko je nastajala, me je nenehno begalo vreme. Muhasto, zagonetno, polno nasprotij. En dan vroče, da zaprija kupa ledene kave, naslednji dan s temperaturami, ki kar kličejo po toplem kakavu. S smetano! :)
Od tod kontrast na voščilnici - sveže vzdušje na motivu in poletno napravljena deklica, ki se na sprehodu izgublja sredi bujnega cvetočega grmovja, ujeta v uokvirjene praznične barve, malo jesenske, malo že novoletne.
Za osnovo sem vzela tridelno voščilnico z izrezom, že pred časom sem kupila nekaj barvnih kompletov v Hoferju. Motiv je pobarvan z akvarelnimi barvnimi svinčniki s pomočjo vodnega čopiča. Rože in posamični detajli so poudarjeni z bleščečimi flumastri, ki sem jih uporabila tudi ob okviru. Mačkon in dekličini lasje so dodatno poudarjeni še z brezbarvnim glazirnim flumastrom sakura. Naokrog motiva so napaberkovane rožice prima, ki so pripete z raznobarvnimi razcepkami. Za piko na i je bil potreben le še svetleč darilni trak :)

Pa še nekaj podrobnosti:

Bleščeč odsev (sliko povečaš, če klikneš nanjo)

In odsev glazure


*******************
Te voščilnice pa sem svojim svojim swapikam poslala v dveh prejšnjih swapih:

Voščilnica za Petrovko

Voščilnica za Petyo

Voščilnica za Miciko

*Kaj je swap, sem razložila tu.

1 komentar:

Moni pravi ...

Čestitka za swap je fenomenalna! Nesmem pozabit povedati, da so še ostale prečudovite, zelo lepo znaš kombinirati barve! Lp, Moni

 
eckart tolle